Több, mint GRAFIKA

...mert szeretek tervezni...


Egy cég üzleti sikerének elengedhetetlen kelléke a jól átgondolt, és kivitelezett arculat. Ennek az egyik legfontosabb része a logó.

logótervezés  I  logórajzolás  I  logó  I  logotypia

Számtalan indokot tudnék felsorolni, miért érdemes egy vállalkozásnak profi céges fotókat készíttetni Minden cég életében eljön a pillanat, amikor egy kiadványba vagy weboldalra szükség van olyan képekre, melyek bizalmat ébresztenek az érdeklődőkben.

TÉMAVÁLASZTÁS


A logónak kell mindazon vizuális jegyeket tartalmaznia, ami alapján bármikor beazonosítható az üzleti vállalkozás.

Néhány hazai és külföldi logótervezési referencia a teljesség igénye nélkül.
Amennyiben a oldalamon látott logótervek, referenciák elnyerik a tetszésedet abban az esetben vedd fel velem a kapcsolatot. 

logó
logótervezés
logotípia
logotypia
logódesign
egyedi logó
logótervezés
logótervező grafikus
extrém logodesign
vonalas logóterv
kétszínes logó
munkafolyamat bemutatása fotózása
logódizájn
logó dizájn
logótervező grafikus
logó grafika
logórajzolás
logórajz
grafikus logó
logo dizájn tervezés
logódesign tervezés
egyszerű logóterv
logóterv
életmód logó
boros logó
egészségügyi logóterv
orvosi logó
egészségügyi logó
borászati logó
motorműhely logó
A téma mindíg fontosabb mint a grafikus, bár a témát gyakran azonosítják a grafikussal
adonyi gábor

Több, mint grafika

ONE LINE FOR YOU


ÁRAK:

LOGÓTERVEZÉS:

 60.000 Ft + Áfa

A JÓL MEGTERVEZETT LOGÓ NEM CSAK ESZTÉTIKAI ÉLMÉNYT NYÚJT A FOGYASZTÓK SZÁMÁRA, HANEM TÜKRÖZI AZ ADOTT CÉG VISZONYÁT A TERMÉKEIVEL, SZOLGÁLTATÁSAIVAL KAPCSOLATBAN.

Amennyiben a oldalamon látott logótervek, referenciák elnyerik a tetszését abban az esetben vedd fel velem a kapcsolatot. 

logótervezés
orvosi logótervezés
logótervező grafikus

LOGÓTERVEZÉSI RÉSZLETEK:

 ELŐÁLLÍTÁSI IDŐ: 1HÉT (a kommunikáció sebességétől függően)

 1. LOGÓTERVEZÉSI RÉSZLETEK:
Az emailban történő megrendelés után kezdődik el a logótervezési folyamata. Olvasd el, és/vagy töltsd le a logótervezési brief > címszó alatt található tartalmat. Fontos, hogy a briefben található kérdésekre válaszolj. Mindkettőnk idejét, és energiáját spóroljuk meg azzal, ha írásban látjuk mit is fogunk tervezni. A briefben olyan kérdések szerepelnek, amiknek a segítségével nagymértékben körülhatárólható, hogy valójában milyen típusú logóra van szükséged.

Előszőr 2 db alapelképzelést készítek el Minta >. Ezekben a grafikai elképzelésekben mutatom meg neked milyen intuíciók ébredtek bennem a leírásod alapján. Miután megkaptad az alapelképzeléseimet írásban el kell elmondaod a meglátásaidat  az általam készített dizájnnal kapcsolatban. Példáúl. Tetszenek az egyes dizájn színei, és a kettes dizán betütípúsai, de nem tetszik a logóban szereplő stilizált elem. Szeretném ha életszerübb lenne az ábrázolás.

Amennyiben az bemutatott két logódizájn közűl egyik sem tartalmaz olyan grafikai elemeket amelyek elnyerték a tetszésedet, és azok továbbgondolásra alkalmassá tennék a terveket, abban az esetben megköszönöm a megkeresésedet, és tisztelettel elköszönök tőled.

Több mint valószínű nem én vagyok az a tervező grafikus aki képes elkészíteni neked a megfelelő logódizájnt. Nem kell kifizetned az addigi munkámat. Az elkészült dizájn nem használható fel a szerzői és felhasználási jogok nálam maradnak, a bemutatott tervek harmadik fél számára áttolgozásra nem adhatóak át.

 2. MÁSODIK KÖR
Amennyiben továbbgondolásra alkalmasnak tartotta az eddigi munkámat abban az esetben várom tőled az írásba foglalt észrevételeidet, megjegyzéseidet, kéréseidet, kritikáidat. Miután megkaptam a leírást, annak figyelembevételével elkészítem a második tervezési fordulót. Ebben már sokkal konkrétabban vannak megfogalmazva az általad támasztott igények. Miután elkészülnek az új logógrafikák, ismételten véleményezned kell írásban a munkámat.

 3. HARMADIK KÖR
A harmadik fordulóban a cél az, hogy elérjük a végleges állapotot, aminek eredményeképpen hozzájuthatszt a nyomdailag előkészített logodesign digitális változatához ai. eps, jpg, png formában. Ebben a körben már csak apróbb javításokra van lehetőség. Amennyiben alapvetően új változtatásokra lenne szükség a logo megjelenésében, abban az esetben azt innentől kezdve plusz költséggel jár. Óránként 10.000 Ft +Áfa áron tudom elvégezni. A javítások az eddigi folyamatok eredményeire vonatkoznak. 

 4. KOMMUNIKÁCIÓ
Az elkészült vízjelezett logóterveket egy galéria segítségével mutatom be neked. Az albumban található képek sorszámának megadásával hivatkozni, melyik dizájnban mi az ami tetszik, vagy épp mi az amit mindenféleképpen szeretnétek elhagyni a következő körben. Az úgynevezett forrás file-ok nálam maradnak, ezek nem kerülnek átadásra, ezek nem képezik a tervezési díj részét.

 5. MIKOR ÉS MILYEN FORMÁBAN KAPJA MEG A LOGÓDIZÁJNT?
Miután elfogadtad a végső terveket, el kell utalnod a tervezésí díjat a következő bankszámlára:

- Kedvezményezettt neve: FREE-DIMENSION Bt.
- Cím: 2120 Dunakeszi Dr. Kemény Ferenc utca 21.
- Fiókvezető bank: CIB BANK
- Számlaszám: 107022224-769890351-100005

Kérem a megjegyzésbe ird be: logótervezés

A számla kiegyenlítése után küldöm el neked a a végleges, általad elfogadott logóterveket png, jpg, ai, epd, és pdf formátumban C.M.Y.K színkörben. Ezzel párhuzamosan küldöm a számlát, és a teljesítést igazoló lapot is neked. 

 5. FELHASZNÁLÁSI JOGOKRÓL
Fenntartom a jogot, arra nézve, hogy az általam készített logóterveket referenciaként felhasználhassam online vagy ofline formába.

LOGÓTERVEZÉSI BRIEF:

MIT KELL TUDNI A LOGOTERVEZÉSSEL KAPCSOLATBAN?

Ahhoz, hogy a megbízásom végén mindketten elégedettek legyünk az általam készített logodizájnnal rengeteg dolgot kell leegyeztetnünk a munka megkezdése előtt. A következő felsorolás abban nyújt segítséget neked, hogy feltud készülni mindazokra a kérdésekre amelyeket amúgy is meg kell hogy vitassunk.

 cégnév (ez a név fog megjelenni a logóban. Írhat betüszót, és rövidített cégnevet is)
   
 a cég szlogenje, aminek meg kell jelennie a logóban

 mivel foglalkozik a cég (rövid leírása a tevékenységnek, ami alapján a logótervek megvalósításra kerülnek)

 milyen felhasználási területeken szeretnéd használni a logót (ajándéktárgyak, Tv reklám, website stb.)

 mit kell a logónak kommunikálnia (pl: fiatalos megjelenést, megbízhatóságot, magas minőséget stb.)

 milyen stílusú logodizájnt szeretnél (vintage, high-tech stb. illetve ha van kedvenc logodizájnod akkor add meg a linket pl:. (http://www.akarni.hu) ahol megnézhetem, )

 milyen stílusú betütípust szeretnel látni a logóban (pl:. talpas betüt, kézírásra hasonlító betüt, dizájnos betüt stb.)

 célközönség

+36 30 609 2059

A LOGÓ SZEREPE EGY VÁLLALKOZÁSBAN, AZ ÜZLETI TEVÉKENYSÉGBEN.

Hiszek az egyediségben rejlő lehetőségekben. Nálam a logótervezés sosem előre legyártott sablonból indul ki. Kifejezetten ügyelek arra, hogy az adott a megtervezett logó valamilyen szuggesztív módon utaljon a vállakozás tevékenységére. Eközben természetesen figyelembe veszem a megrendelő kívánságait, kéréseit, úgy alakítom a dolgot, hogy a megrendelő elégedetten távozzon, és a kialakított logó a szakma szabályainak is megfeleljen. Minden alkotótevékenység, amely megrendelő számára készül, kompromisszumokra támaszkodik. Nincs ez másképpen a logótervezésnél sem.

Sokszor találkozom olyan megrendelővel aki kreatív gondolatait papírra vetve érkezik hozzám mindenféle nyomdatechnológiai, és grafikai előképzettség, tapasztalat nélkül. Rengeteg kreatív gondolatot láttam már ezekben az esetekben. Megpróbálom ötvözni a megrendelő kreativitását az én szakmai tapasztalataommal, legyen az nyomdai kivitelezés vagy a grafikai megvalósítások bármely területe. A logónak összhangban kell lennie azzal, amit képvisel, harmóniában kell állnia a cég tevékenységével, eszmeiségével valahogy úgy, ahogy egy borcímke is erőteljesen utal a borász és az általa kínált bor közötti kapcsolatra.

Bizonyára Ön is találkozott már olyan logó megoldásokkal, akár a nyomtatott médiában vagy a weben, amelyek nem csak hogy nem fejezik ki az általuk képviselt cég tevékenységét, hanem kifejezetten rombolják annak imidzsét.


Bízom benne, hogy sikerült Önt meggyőznöm a logótervezés fontosságáról, és hamarosan megrendelőim táborában üdvözölhetem.

Fenntartom a jogot, hogy az általam készített fotókat referenciaként felhasználhassam online vagy offline formában. Természetesen ha te kifejezetten, írásban elzárkózol attól, hogy fotóid megjelenjenek a referencia albumomban, ezt tiszteletben tartom, és a fotóidat nem használom fel. 

Minden tartalom ami a fényképen található erősítse a fotó mondanivalóját

Beszéljünk!


Ha úgy ítéled meg, hogy én vagyok akire szükséged, van jelentkezz!

GDPR

Tájékoztató a cookie-k (sütik) használatáról A cookie jelentése A cookie a webszerver által küldött, változó tartalmú, betűkből és számokból álló fájl, amely a felhasználó számítógépén rögzül és előre meghatározott ideig tárolódik. A cookie lehetővé teszi, hogy webszerverünk felismerje a böngészésre használt eszközét, a weboldalon folytatott böngészési előzményeit. A cookie-k segítségével, az adott felhasználó honlap-látogatási, internet használati szokásai alapján a kereséseit, a honlap betöltését és az azon történő navigációt meggyorsítjuk. A cookie-k nem tartalmaznak olyan adatot, amely által a weboldal látogatói azonosíthatóak, azok kizárólag a felhasználó számítógépének felismerésére alkalmasak.

Amennyiben további információkra lenne szüksége ezen „sütik” és működésük kapcsán, részletes információkat talál a www.allaboutcookies.org www.aboutcookies.org oldalakon.

Elfogadás a weboldalra látogatás által. Honlapunk felkeresésekor az oldal adatokat gyűjt a fent írt sütik segítségével. Honlapunkra látogatásakor a felhasználó  egy kattintással elfogadhatja, hogy a honlap a jelen tájékoztatójával  összhangban – személyek azonosítására alkalmatlan - sütiket használ.  Amennyiben a felhasználó saját böngészőjében letiltja a cookie-k  telepítését a számítógépére, vagy törli azokat, ezzel a weboldal (vagy bizonyos részei) használhatóságát korlátozhatja, az adott weboldalon korábban megadott beállításai elveszhetnek. Az 1.  pontban írt honlapokon további információk találhatóak  ebben a kérdéskörben is.